tiptil îl las pe el să zică


eşti rupt de oboseală
sunt rupt
nu sunt deloc puternic
să nu crezi că sunt puternic
mă las într-o voie atâta tot mă las într-o voie
o voie puternică
mare cât cerul bucureştiului
eşti sub cerul bucureştiului?
şi eu sunt sub cer
sunt rupt
nu ştiu cum să te prind: crezi că te prind
dacă îţi ţin mâna? pot să-ţi ţin mâna
pot să stau în faţa ta să te uiţi în centrul ochiului meu
să mă gândesc ce este împrejurul nostru
ce este împrejurul meu şi al tău chiar acum în clipa asta
când
citeşti rândul ăsta
şi să plâng

poţi să te mişti odată ce încep să plâng mişcă-te
învârteşte-te împrejurul meu
lasă-te pe vine priveşte-mă de dedesubt de deasupra
împinge-mă cu degetul roteşte-te de jur împrejurul meu
poţi să iei o lacrimă pe buricul degetului
să o guşti să vezi că sunt pe bune
cât plâng
poţi să mă atingi
nu sunt nici eu puternic dă-mi târcoale

verifică-mă

(urmanovul)

Leave a Reply

