mâine dimineaţă poate fi un moment bun


când te gândeşti la mine
să mă vezi în fotoliu mă uit la tv mă prefac că mă uit la tv
cruce cu limba mă gândesc la tine
ce faci acum
mâine dimineaţă poate fi un moment bun
mâine poate fi de la ora nouă cruce cu limba
sau mai devreme în staţia troleului
te calcă unul cu maşina
acela poate fi un sfârşit sau noaptea îţi plesneşte inima
un vas de sânge pe creier
ai mâinile în buzunar sângele se blochează şi începe
să se strângă
o punguţă de lichid în creier
fă-ne prunci fă-ne luminoşi o punguţă cât un bob
de mizerie de sub unghii
în fotoliu tremur în fotoliu mă zgâlţâi cu tot cu fotoliu
faci un pas la semafor
se umflă eşti terci
lichidul din ochi e primul care se-mpute
(sunt singur ca tine – suntem unul pentru altul)
urmanovul
Leave a Reply

