îmi eşti atât de drag că mi se pumneşte inima


te pierd văd că oboseşti şi poate e mai bine să te opreşti
o vreme
eu sunt la birou tu în partea cealaltă a oraşului
vezi-ţi de ale tale
ale tale care sunt ale altora
alţii te hrănesc cu mâncarea lor spui vorbele altora
întoarce-te o vreme la acelea
eu voi fi aici eu rămân aici eu te aştept aici
îmi eşti drag atât de drag că mi se pumneşte inima
şi mă chircesc de groază înaintea ta şi mă înspăimânt şi
te pândesc cum te pândeşte fiara

(toată iubirea mea pentru încă o clipă)

urmanovul

Leave a Reply

