în tine mă mişc încet


de parcă trupul meu lipit de trupul tău
capătă acea lentoare a mlaştinilot calde
în care te afunzi
fără s-o ştii:
o dezbrac, ea mă dezbracă, îşi apropie mâinile,
îşi aşază mâinile, rămâne nemişcată,
puţin deasupra mea, încet,
de parcă n-ar fi vrut să mă trezească, alunecă
în mine şi carnea sânilor ei îmi creşte din piept
ca propria mea carne, îi privesc chipul frumos
desfigurat şi ea începe să ţipe şi ţipătul ei trece
în noaptea de afară, noaptea trece în carnea ei şi ea
primeşte noapte de afară cu plăcere,
noaptea intrând în ea o dată cu mine.
ea începe să se mişte singură,
eu rămân încremenit, mă uit
la trupurile noastre lipite şi ele seamănă bine
cu cineva ce merge printr-un pustiu
cu un mort în braţe.
(Teodor Dună, Catafazii, Editura Vinea, Bucureşti, 2005)
One thought on “în tine mă mişc încet

  1. Teodor Dună ţi-a cam luat minţile. adevărul e că nu am citit Catafazii, volumul din care citezi, dar mi-ar plăcea să o fac. Mi-ar plăcea să văd şi părerea ta despre ceea ce lipeşti de site. Adică mai mult decat astea.

Leave a Reply

